Kundupplevelsen – en strategisk fråga

Känner ni er kund på djupet? Och använder ni kundens upplevelser för att utvecklas och driva tillväxt? På EFL:s Hot Spot den 7 maj möter du EFL:s medlemsföretag Danji AB, specialister på modern hantering av kundupplevelse. Du får veta mer om hur man verkligen lär känna sin kund och hur man använder kundens upplevelser som en del av sin strategi.

Danjis tre grundare; Fredrik Wall, Elin Öster och Ingela Mauritzon

Det pratas mycket om kundupplevelsen och vikten av att försöka förstå sina kunder. Samtidigt har det sällan varit så svårt att lära känna sin kund. Färre svarar på enkäter, vilket gör underlaget för en analys svår. På samma gång drunknar vi i sjön av big-data.

Rätt använt hjälper kundens upplevelser till att driva tillväxt och stärka resultat. Men hur gör man för att lära känna sin kund och nå dit?

Den 7 maj får du möjlighet att lyssna till EFL:s medlemsföretag Danji AB om hur man blir expert på sin egen kund. Danji har bl.a. uppdrag från Volvo Car Sverige, Volkswagen Group, Region Skåne, Midroc, Skellefteå Kraft och Cellbes.


EFL:s Företagsnätverk – ett aktivt företagsnätverk med fokus på utveckling, kompetensutveckling, nytänkande och inspiration!

I dagsläget är mer än 100 företag och organisationer från olika branscher i regionen medlemmar i EFL:s nätverk. Medlemskapet i nätverket är knutet till företaget och inte till individen, vilket innebär att hela företaget och alla anställda kan ta del av nätverkets fördelar!

EFL:s nätverk ger tillgång till hot spot-nätverksträffar, Executive Matchmaking, ett omfattande utbildningsutbud till medlemspris, inspirationsseminarier, rådgivning och utveckling, kunskapslunch, medlemsdag, vår digitala plattform, det absolut senaste från forskningsfronten och mer därtill. Klicka för att se allt som ingår

FAKTA

TID
7 maj, kl 9-11
(frukost från kl. 8.30)

PLATS
Digital träff

MER INFO
Kontakta Andreas Olsson:
andreas.olsson@efl.se
046-222 68 47

ANMÄLAN
event@efl.se

EFL:s Hot Spot-träffar erbjuds i samarbete med: