Varför service måste sticka ut!

Frukost seminarium med EFL om din kundrelation på Ideon den 1 april. Hur skapas dlx (det lilla extra)?

Varför måste service sticka ut! Hur skapas dlx (det lilla extra)?

Välkommen till ett frukostmöte om hur du hanterar och utvecklar din kundrelation.

Med hjälp av Carl-Johan Asplund, forskare och föreläsare i marknadsföring/innovation vid Lunds Tekniska Högskola och en frekvent föreläsare på EFL får vi en inblick i hur du bör serva dina kunder och medarbetare så att det gynnar alla parter!

Carl-Johan diskuterar service ur olika perspektiv och visar på servicemodellen – SMS – genom praktiska exempel.

Datum och tid: Fredag 1 april kl 8.00–9.00 frukost serveras från 07.30.
Plats: Ideon Science Park, Betahuset, Business Lounge (Beta 5), Scheelevägen 17 i Lund 

Anmälan till: ib@ideon.se (ange namn och företag)